Nasza szkoła zatrudnia kadrę, która spełni wszelkie twoje oczekiwania. W zależności od poziomu kompetencji językowych do twojej dyspozycji pozostają zarówno lektorzy Polacy, jak i native speakerzy — wszyscy doświadczeni, życzliwi i legitymujący się dyplomem wyższych uczelni oraz stosownymi międzynarodowymi certyfikatami uprawniającymi do nauczania języków.
Marc Labranche
Urodzony w Kanadzie Marc Labranche to angielski native speaker, który posiada ukończone dwa fakultety na Uniwersytecie w Ottawie – jeden z literatury angielskiej, drugi z lingwistyki. Marc zaczął nauczać języka angielskiego w 1997 roku w Budapeszcie na Węgrzech. Następnie w 2000 roku wyjechał do Polski, aby uczyć w Progress Language Center w Warszawie. W 2002 roku przeniósł się do Krakowa, gdzie nauczał w Studium Doskonalenia Językowego na Uniwersytecie Jagiellońskim aż do 2008 roku. Kolejnym przystankiem okazały się Myślenice – miejsce najbliższe jego rodzinie – gdzie Marc uczył w McGregor Language Schools, by awansować na stanowisko Dyrektora Metodycznego. W tym samym roku Marc podjął nowe wyzwanie – zostawił bezpieczną pracę w McGregor i otworzył własny biznes w pobliskich Dobczycach – Szkołę Językową Doorway.
O nauczaniu:
Przez lata pytałem setki swoich uczniów o to, kto jest lub był ich ulubionym nauczycielem i dlaczego cenili właśnie tę osobę. W odpowiedzi słyszałem, że uczniowie najbardziej cenią tych nauczycieli, którzy są rygorystyczni i wymagający. Bardzo mnie to zaskoczyło, gdyż wyobrażałem sobie, że uczniowie chcą nauczycieli, którzy są zabawni i interesujący. Teraz natomiast wiem, że uczniowie przychodzą na zajęcia dlatego, że chcą być wciąż lepsi, a to potrafi uczynić jedynie wymagający i trzymający rygor nauczyciel. Wziąłem sobie te uwagi do serca i zawsze staram się przyciskać swoich uczniów tak, aby zrobili więcej niż oni sami myślą, że mogą zrobić oraz w taki sposób, żeby osiągnęli wyniki lepsze niż sobie wyobrażają. Oczywiście to, że ktoś jest rygorystyczny i wymagający nie znaczy, że nie może być zabawny i interesujący!
Marc
Magdalena Gajowska-Labranche
Absolwentka filologii rosyjskiej i niemieckiej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, przez wszystkie lata studiów nagradzana stypendium naukowym dla najlepszych studentów. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując jako nauczyciel w placówkach państwowych (Gimnazjum w Wiśniowej i Lipniku, ZSTE w Myślenicach) oraz w jednej ze szkół językowych w Myślenicach. Bycie żoną native speakera umożliwiło jej kontakt z naturalnym językiem angielskim, praktykowanie i doskonalenie go przez ponad 15 lat codziennie. Magda interesuje się aranżacją wnętrz i architekturą. Lubi czytać książki, ćwiczyć jogę oraz chodzić na koncerty, swój wolny czas spędza jednak głównie ze swoimi dziećmi.
O nauczaniu:
Języki obce były moją pasją od zawsze i już od najmłodszych lat wiedziałam, że to właśnie z nimi chcę związać swoją przyszłość zawodową. Uwielbiam pracę z dziećmi. Wierzę, że moją rolą jest nie tylko przekazywanie im wiedzy, ale również budowanie w nich pozytywnego podejścia do nauki i wiary we własne możliwości. Nie lubię nudy i powtarzalności, dlatego ciągle poszukuję nowych pomysłów na kreatywne ćwiczenia językowe i dbam o to, aby moje lekcje były dynamiczne, ciekawe i różnorodne, a nauka kojarzyła się dzieciom z dobrą zabawą. Największą satysfakcję dają mi te momenty, kiedy uczniowie są zaskoczeni, że lekcja już dobiega końca.
Magda
Natalia Śmigla
Absolwentka filologii angielskiej specjalizacja nauczycielska na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Pracę z dziećmi jako nauczyciel rozpoczęła w 2017 r. w szkole językowej Neo School w Myślenicach, natomiast od 2018 r. zasiliła nasze szeregi i naucza w Doorway’u do dziś. Język angielski doskonaliła przez kilka lat uczęszczając na zajęcia dodatkowe, od tego czasu czynnie poszerza swoją wiedzę i nabywa doświadczenia. Jej zainteresowania to malarstwo i rysunek, film i gry komputerowe.
O nauczaniu:
Już od najmłodszych lat interesowałam się językiem angielskim. Związane to było z moim hobby, gdzie bez znajomości języka nie mogłabym rozwijać moich pasji. Książki, filmy, a także gry komputerowe w obcym języku sprawiły, że coraz bardziej zagłębiałam się w angielski. Już jako dziecko zawsze chciałam zostać nauczycielką, dlatego po szkole średniej zdecydowałam iść w kierunku czegoś, co będzie również moją pasją. Praca z dziećmi i młodzieżą jest dla mnie wspaniałym doświadczeniem, ponieważ mogę przekazać im wiedzę, dzięki której będą mogły podróżować i nabywać nowe znajomości na każdym kontynencie. To wspaniałe uczucie, gdy mogę pomóc innym poszerzać horyzonty.
Natalia
Anna Kubicka
Absolwentka biologii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych : edukacji dla bezpieczeństwa i oligofrenopedagogiki, języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ukończyła kurs języka angielskiego na poziomie B2. Posiada certyfikat znajomości języka angielskiego Cambridge English Level 1 Certificate in ESOL International. W wolnym czasie chętnie czyta książki i słucha muzyki.
O nauczaniu:
Połączenie obu moich pasji: języka angielskiego oraz pracy z dziećmi jest dla mnie wspaniałym
doświadczeniem, ale i sporym wyzwaniem. Praca pedagoga wymaga pełnego zaangażowania,
ciągłego poszukiwania nowych metod i form pracy, tak aby zainteresować uczniów, rozbudzić ich
ciekawość w zdobywaniu nowych wiadomości i umiejętności. Mam nadzieję, że nauka języka
angielskiego będzie dla dzieci wspaniałą przygodą, którą zapamiętają na całe życie.Anna
Agnieszka Galewicz
Agnieszka jest absolwentką Politechniki Częstochowskiej na kierunku Angielski Język Biznesu oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie zdobyła tytuł magistra filologii angielskiej. Od najmłodszych lat pasjonuje się językami obcymi, szczególnie angielskim, który był niezbędnym elementem jej drugiej pasji – tańca. Ucząc się od wielu nauczycieli z innych krajów, zrozumiała, jak istotna jest znajomość języka angielskiego, bez względu na wykonywany zawód. Pracą z dziećmi i młodzieżą zajmuje się od 2014 roku jako nauczyciel tańca. Od 2020 roku z pasją uczy języka angielskiego, prowadząc zajęcia zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Jej doświadczenie obejmuje pracę z osobami na różnych poziomach zaawansowania, a jej uczniowie osiągają sukcesy na prestiżowych uniwersytetach w Europie i Korei Południowej. W wolnym czasie chętnie podróżuje i uczy się innych języków obcych, aktualnie koreańskiego.
O nauczaniu:
Uważam, że każdy może nauczyć się angielskiego, i to wcale nie musi być nudne ani stresujące. Staram się, żeby moje lekcje były treściwe, ale też pobudzające ciekawość uczniów. Stawiam na motywującą atmosferę, w której uczniowie mogą rozwijać swoje umiejętności językowe bez obaw o popełnianie błędów. Ważne dla mnie jest, aby moi uczniowie nie zrazili się do języka i pokochali go tak jak ja.
Agnieszka
Alexander Cunningham
Alex jest Irlandczykiem wychowanym w Manchesterze w Wielkiej Brytanii. Po ukończeniu studiów licencjackich z historii Europy Wschodniej i filmu europejskiego na Manchester Metropolitan University, uzyskał certyfikat Trinity TESOL na University of Manchester, rozpoczynając karierę nauczycielską. Alex rozpoczął swoją karierę nauczycielską w 2011 roku i od tego czasu zgromadził bogate doświadczenie w wielu krajach, w tym w Czechach, Niemczech, Francji, Włoszech i Hiszpanii. Jego portfolio dydaktyczne jest szerokie, uczył uczniów w wieku od 4 do 94 lat, z których każdy miał wyjątkowe potrzeby i cele edukacyjne. Przez ostatnią dekadę Alex pełnił również role kierownicze, pełniąc funkcję kierownika ds. usług i starszego nauczyciela w różnych instytucjach. Na tych stanowiskach nie tylko uczył uczniów, ale także był mentorem i przewodnikiem nowych nauczycieli, pomagając im stawiać pierwsze kroki w zawodzie nauczyciela. Mając ponad dziesięcioletnie doświadczenie, Alex jest zaangażowany w tworzenie wspierającego i komunikatywnego środowiska w klasie, w którym uczniowie mogą w pełni wykorzystać swój potencjał.
O nauczaniu:
W moim nauczaniu skupiam się na komunikacji. Ucząc w różnych instytucjach o różnych celach, nauczyłem się, że kluczem do skutecznej nauki języka jest stworzenie klasy wolnej od osądów. Staram się tworzyć środowisko, w którym uczniowie czują się komfortowo popełniając błędy, ponieważ to właśnie dzięki tym błędom następuje prawdziwa nauka. Moim celem jest zawsze pomoc uczniom w budowaniu płynności i pewności siebie w ich umiejętnościach. Nie ma znaczenia, czy jest to kurs przygotowujący do egzaminu, czy ogólny kurs języka angielskiego, kluczem jest zawsze komfort w możliwości swobodnego ćwiczenia.
Alex