Nasza szkoła zatrudnia kadrę, która spełni wszelkie twoje oczekiwania. W zależności od poziomu kompetencji językowych do twojej dyspozycji pozostają zarówno lektorzy Polacy, jak i native speakerzy — wszyscy doświadczeni, życzliwi i legitymujący się dyplomem wyższych uczelni oraz stosownymi międzynarodowymi certyfikatami uprawniającymi do nauczania języków.

Marc Labranche

CoffeeCupUrodzony w Kanadzie Marc Labranche to angielski native speaker, który posiada ukończone dwa fakultety na Uniwersytecie w Ottawie – jeden z literatury angielskiej, drugi z lingwistyki. Marc zaczął nauczać języka angielskiego w 1997 roku w Budapeszcie na Węgrzech. Następnie w 2000 roku wyjechał do Polski, aby uczyć w Progress Language Center w Warszawie. W 2002 roku przeniósł się do Krakowa, gdzie nauczał w Studium Doskonalenia Językowego na Uniwersytecie Jagiellońskim aż do 2008 roku. Kolejnym przystankiem okazały się Myślenice – miejsce najbliższe jego rodzinie – gdzie Marc uczył w  McGregor Language Schools, by awansować na stanowisko Dyrektora Metodycznego. W tym samym roku Marc podjął nowe wyzwanie – zostawił bezpieczną pracę w McGregor i otworzył własny biznes w pobliskich Dobczycach – Szkołę Językową Doorway.

O nauczaniu:

Przez lata pytałem setki swoich uczniów o to, kto jest lub był ich ulubionym nauczycielem i dlaczego cenili właśnie tę osobę. W odpowiedzi słyszałem, że uczniowie najbardziej cenią tych nauczycieli, którzy są rygorystyczni i wymagający. Bardzo mnie to zaskoczyło, gdyż wyobrażałem sobie, że uczniowie chcą nauczycieli, którzy są zabawni i interesujący. Teraz natomiast wiem, że uczniowie przychodzą na zajęcia dlatego, że chcą być wciąż lepsi, a to potrafi uczynić jedynie wymagający i trzymający rygor nauczyciel. Wziąłem sobie te uwagi do serca i zawsze staram się przyciskać swoich uczniów tak, aby zrobili więcej niż oni sami myślą, że mogą zrobić oraz w taki sposób, żeby osiągnęli wyniki lepsze niż sobie wyobrażają. Oczywiście to, że ktoś jest rygorystyczny i wymagający nie znaczy, że nie może być zabawny i interesujący!

Marc

Magdalena Gajowska-Labranche

20150719_155957Absolwentka filologii rosyjskiej i niemieckiej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, pięciokrotnie nagradzana stypendium naukowym dla najlepszych studentów. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując równocześnie jako nauczyciel w Gimnazjum w Wiśniowej i Lipniku oraz w Liceum Ogólnokształcącym dla dorosłych w Wiśniowej, a następnie w ZSTE w Myślenicach oraz w jednej ze szkół językowych w Myślenicach. Bycie żoną native speakera umożliwiło jej kontakt z naturalnym językiem angielskim, praktykowanie i doskonalenie go przez ponad 15 lat codziennie. Magda interesuje się aranżacją wnętrz i architekturą. Lubi czytać książki, ćwiczyć jogę oraz chodzić na koncerty, swój wolny czas spędza jednak głównie ze swoimi dziećmi.

O nauczaniu:

Języki obce były moją pasją od zawsze i już od najmłodszych lat wiedziałam, że to właśnie z nimi chcę związać swoją przyszłość zawodową. Uwielbiam pracę z dziećmi. Wierzę, że moją rolą jest nie tylko przekazywanie im wiedzy, ale również budowanie w nich pozytywnego podejścia do nauki i wiary we własne możliwości. Nie lubię nudy i powtarzalności, dlatego ciągle poszukuję nowych pomysłów na kreatywne ćwiczenia językowe i dbam o to, aby moje lekcje były dynamiczne, ciekawe i różnorodne, a nauka kojarzyła się dzieciom z dobrą zabawą. Największą satysfakcję dają mi te momenty, kiedy uczniowie są zaskoczeni, że lekcja już dobiega końca.

Magda

Monika Pitek

11259725_681282945304797_1518104386_oAbsolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Zakopanem na kierunku język angielski. Podnosiła swoje kwalifikacje zawodowe na studiach magisterskich z filologii angielskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Z najstarszą uczelnią w Polsce związana jest jej druga pasja, czyli język polski. To właśnie na UJ-cie uzyskała tytuł magistra filologii polskiej i kontynuuje studia doktoranckie. Swoją przygodę z językiem angielskim rozpoczęła kilkanaście lat temu jako uczestniczka dodatkowych zajęć. Obecnie stoi po drugiej stronie nauczycielskiego biurka i dzieli się posiadaną wiedzą i doświadczeniami z innymi. W wolnym czasie Monika lubi słuchać muzyki oraz czytać książki w języku polskim i angielskim. Stara się również spędzać czas aktywnie pracując w ogrodzie.

O nauczaniu:

Moją pasją zawsze była nauka. W nauczaniu innych staram się wykorzystywać wiedzę metodyczną zdobytą na studiach oraz własne doświadczenia uczestnika różnorodnych zajęć z języka obcego. Nauczanie jest dla mnie procesem, w którym nauczyciel pełni rolę przewodnika pokazującego, w jaki sposób efektywnie korzystać z różnych źródeł informacji. Nauczyciel to nie tylko osoba, która przekazuje wiedzę, czuwa nad odpowiednim przebiegiem zajęć, przygotowuje dodatkowe materiały, ale także wdraża do samokształcenia. Umiejętność ta jak i świadomość ciągłego aktualizowania swojej wiedzy są według mnie podstawowymi elementami procesu nauczania.

Monika

Natalia Śmigla

Obecnie studentka filologii angielskiej specjalizacja nauczycielska na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Pracę z dziećmi jako nauczyciel rozpoczęła w 2017 r. w szkole językowej Neo School w Myślenicach, natomiast od 2018 r. zasiliła nasze szeregi i naucza w Doorway’u do dziś. Język angielski doskonaliła przez kilka lat uczęszczając na zajęcia dodatkowe, od tego czasu czynnie poszerza swoją wiedzę i nabywa doświadczenia. Jej zainteresowania to malarstwo i rysunek, film i gry komputerowe.

O nauczaniu:

Już od najmłodszych lat interesowałam się językiem angielskim. Związane to było z moim hobby, gdzie bez znajomości języka nie mogłabym rozwijać moich pasji. Książki, filmy, a także gry komputerowe w obcym języku sprawiły, że coraz bardziej zagłębiałam się w angielski. Już jako dziecko zawsze chciałam zostać nauczycielką, dlatego po szkole średniej zdecydowałam iść w kierunku czegoś, co będzie również moją pasją. Praca z dziećmi i młodzieżą jest dla mnie wspaniałym doświadczeniem, ponieważ mogę przekazać im wiedzę, dzięki której będą mogły podróżować i nabywać nowe znajomości na każdym kontynencie. To wspaniałe uczucie, gdy mogę pomóc innym poszerzać horyzonty.

Natalia

Anna Kubicka

Absolwentka biologii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych : edukacji dla bezpieczeństwa i oligofrenopedagogiki, języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ukończyła kurs języka angielskiego na poziomie B2. Posiada certyfikat znajomości języka angielskiego Cambridge English Level 1 Certificate in ESOL International. W wolnym czasie chętnie czyta książki i słucha muzyki.

O nauczaniu:

Połączenie obu moich pasji: języka angielskiego oraz pracy z dziećmi jest dla mnie wspaniałym
doświadczeniem, ale i sporym wyzwaniem. Praca pedagoga wymaga pełnego zaangażowania,
ciągłego poszukiwania nowych metod i form pracy, tak aby zainteresować uczniów, rozbudzić ich
ciekawość w zdobywaniu nowych wiadomości i umiejętności. Mam nadzieję, że nauka języka
angielskiego będzie dla dzieci wspaniałą przygodą, którą zapamiętają na całe życie.

Anna

David Bianco

David ukończył w 2017 roku The Malta College of Arts, Science and Technology z wyróżnieniem w dziedzinie przedsiębiorczości biznesowej. Jednak dopiero w 2019 roku postanowił podążać za swoją prawdziwą pasją do języków i nauczania. Od czasu uzyskania certyfikatu nauczycielskiego CELTA nauczał uczniów z całego świata, w tym z krajów tak różnych jak: Japonia, Kolumbia, Niemcy, Litwa, Korea Południowa, Francja, Włochy, Turcja, a teraz oczywiście z Polski. W naszej szkole kontynuuje pracę już kolejny rok szkolny. Zapytany, dlaczego do nas wraca, odpowiada: „Chcę wrócić ze względu na piękno Polski – zarówno zielone wzgórza, jak i białe, śnieżne zimy, a także ze względu na pozytywną i kreatywną atmosferę promowaną w Doorway.

O nauczaniu:

Powodem, dla którego jestem nauczycielem, jest to, że jako empata kocham ludzi i nie znam lepszego sposobu na spotykanie i poznawanie osób z całego świata niż ten zawód. Chociaż jestem nauczycielem, który stara się promować logikę i rozumowanie w procesie uczenia się, nie są mi również obce gry i komunikacja. Jest to trudna kombinacja do opanowania, ale mam nadzieję, sprawia, że nauka jest przyjemna, ciekawa i motywująca. Jak na razie się udaje! Najważniejszą rzeczą dla mnie jest jednak zapewnienie pozytywnego i pełnego szacunku środowiska w klasie, ponieważ jest to niezbędne dla całej nauki. Ja uczę się o moich uczniach, a moi uczniowie o języku angielskim.

David

Justyna Różycka-Bączyńska

Absolwentka studiów filologii języka angielskiego specjalizacji nauczyciel w Wyższej Szkole Lingwistycznej w Częstochowie oraz studiów podyplomowych z zakresu organizacji i zarządzania oświatą. Doświadczenie zawodowe zdobyła poprzez 16 letnią pracę w szkolnictwie państwowym m.in. w Gimnazjum i w Szkole Podstawowej w Dobczycach oraz poprzez prowadzenie kursów językowych dla dorosłych. Jako dyplomowana pasjonatka pracy z dziećmi i młodzieżą stale rozwija swoje edu umiejętności. Interesuje się międzykulturowym wolontariatem, podróżami i muzyką.

O nauczaniu:

Uwielbiam pracę z dziećmi i młodzieżą. Lubię eksperymentować, badać, szukać, wprowadzać nowości. W pracy stawiam na dobre relacje z uczniami, bo edukacja to relacja! Staram się wydobyć z nich to, co najlepsze. Zawód nauczyciela jest wymagający, dlatego wychodzę poza ramy systemu i patrzę szerzej, głębiej i nieszablonowo.

Justyna

Agata Kowalska-Zahel

Absolwentka Filologii Germańskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, kierunek nauczycielski. Doświadczona nauczycielka języka niemieckiego w Liceum Ogólnokształcącym im.T.Kościuszki w Myślenicach, koordynatorka polsko-niemieckiej wymiany szkolnej, tłumacz przysięgły języka niemieckiego, od 2004 r. egzaminator, a następnie weryfikator Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie. Do pracy i zainteresowań podchodzi z pasją. Uwielbia wędrówki po górach i podróże, bliskie i dalekie. Najchętniej relaksuje się pielęgnując swój ogród lub bawiąc się ze zwierzakami, tańcząc albo słuchając muzyki. Zawsze w ruchu, nie zna pojęcia „nuda”.

O nauczaniu:

Lubię uczyć i lubię moich uczniów, co nie znaczy, że mają ze mną lekko. Z niecierpliwością poprawiam każdy sprawdzian, bo wysokie wyniki zawsze sprawiają mi radość. Wśród moich uczennic jest wiele nauczycielek, także germanistek. Moich uczniów staram się przekonać, że potrafią wiele, a niemiecki nie jest wcale taki trudny. Lubię różnorodność, dlatego pracuję z młodzieżą, osobami dorosłymi, a także maluchami. Bardzo cenię kontakty międzyludzkie, które nie byłyby możliwe bez znajomości języków. Od lat prowadzę wymianę z naszą szkołą partnerską- mówimy po niemiecku i angielsku, ale najważniejsze, że chcemy się poznać i rozmawiać.

Agata