Nasza szkoła zatrudnia kadrę, która spełni wszelkie twoje oczekiwania. W zależności od poziomu kompetencji językowych do twojej dyspozycji pozostają zarówno lektorzy Polacy, jak i native speakerzy — wszyscy doświadczeni, życzliwi i legitymujący się dyplomem wyższych uczelni oraz stosownymi międzynarodowymi certyfikatami uprawniającymi do nauczania języków.

Marc Labranche

CoffeeCupUrodzony w Kanadzie Marc Labranche to angielski native speaker, który posiada ukończone dwa fakultety na Uniwersytecie w Ottawie – jeden z literatury angielskiej, drugi z lingwistyki. Marc zaczął nauczać języka angielskiego w 1997 roku w Budapeszcie na Węgrzech. Następnie w 2000 roku wyjechał do Polski, aby uczyć w Progress Language Center w Warszawie. W 2002 roku przeniósł się do Krakowa, gdzie nauczał w Studium Doskonalenia Językowego na Uniwersytecie Jagiellońskim aż do 2008 roku. Kolejnym przystankiem okazały się Myślenice – miejsce najbliższe jego rodzinie – gdzie Marc uczył w  McGregor Language Schools, by awansować na stanowisko Dyrektora Metodycznego. W tym samym roku Marc podjął nowe wyzwanie – zostawił bezpieczną pracę w McGregor i otworzył własny biznes w pobliskich Dobczycach – Szkołę Językową Doorway.

O nauczaniu:

Przez lata pytałem setki swoich uczniów o to, kto jest lub był ich ulubionym nauczycielem i dlaczego cenili właśnie tę osobę. W odpowiedzi słyszałem, że uczniowie najbardziej cenią tych nauczycieli, którzy są rygorystyczni i wymagający. Bardzo mnie to zaskoczyło, gdyż wyobrażałem sobie, że uczniowie chcą nauczycieli, którzy są zabawni i interesujący. Teraz natomiast wiem, że uczniowie przychodzą na zajęcia dlatego, że chcą być wciąż lepsi, a to potrafi uczynić jedynie wymagający i trzymający rygor nauczyciel. Wziąłem sobie te uwagi do serca i zawsze staram się przyciskać swoich uczniów tak, aby zrobili więcej niż oni sami myślą, że mogą zrobić oraz w taki sposób, żeby osiągnęli wyniki lepsze niż sobie wyobrażają. Oczywiście to, że ktoś jest rygorystyczny i wymagający nie znaczy, że nie może być zabawny i interesujący!

Marc

Magdalena Gajowska-Labranche

20150719_155957Absolwentka filologii rosyjskiej i niemieckiej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując równocześnie jako nauczyciel w Gimnazjum w Wiśniowej i Lipniku oraz w Liceum Ogólnokształcącym dla dorosłych w Wiśniowej, a następnie w ZSTE w Myślenicach oraz w jednej ze szkół językowych w Myślenicach. Bycie żoną native speakera umożliwiło jej kontakt z naturalnym językiem angielskim, praktykowanie i doskonalenie go przez ponad 10 lat codziennie. Magda interesuje się aranżacją wnętrz i architekturą. Uwielbia koncerty, szczególnie rockowe. Swój wolny czas spędza jednak głównie ze swoimi dziećmi.

O nauczaniu:

Języki obce były moją pasją od zawsze i już od najmłodszych lat wiedziałam, że to właśnie z nimi chcę związać swoją przyszłość zawodową. Uwielbiam pracę z dziećmi. Sama jestem mamą trójki cudownych maluchów, to one są dla mnie największą inspiracją do pracy i to one pokazują mi, co w nauczaniu najmłodszych jest najważniejsze – dobra zabawa, motywacja i zaangażowanie. I tej zasady trzymam się ucząc dzieci w szkole.

Magda

Monika Pitek

11259725_681282945304797_1518104386_oAbsolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Zakopanem na kierunku język angielski. Podnosiła swoje kwalifikacje zawodowe na studiach magisterskich z filologii angielskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Z najstarszą uczelnią w Polsce związana jest jej druga pasja, czyli język polski. To właśnie na UJ-cie uzyskała tytuł magistra filologii polskiej i kontynuuje studia doktoranckie. Swoją przygodę z językiem angielskim rozpoczęła kilkanaście lat temu jako uczestniczka dodatkowych zajęć. Obecnie stoi po drugiej stronie nauczycielskiego biurka i dzieli się posiadaną wiedzą i doświadczeniami z innymi. W wolnym czasie Monika lubi słuchać muzyki oraz czytać książki w języku polskim i angielskim. Stara się również spędzać czas aktywnie pracując w ogrodzie.

O nauczaniu:

Moją pasją zawsze była nauka. W nauczaniu innych staram się wykorzystywać wiedzę metodyczną zdobytą na studiach oraz własne doświadczenia uczestnika różnorodnych zajęć z języka obcego. Nauczanie jest dla mnie procesem, w którym nauczyciel pełni rolę przewodnika pokazującego, w jaki sposób efektywnie korzystać z różnych źródeł informacji. Nauczyciel to nie tylko osoba, która przekazuje wiedzę, czuwa nad odpowiednim przebiegiem zajęć, przygotowuje dodatkowe materiały, ale także wdraża do samokształcenia. Umiejętność ta jak i świadomość ciągłego aktualizowania swojej wiedzy są według mnie podstawowymi elementami procesu nauczania.

Monika

Natalia Śmigla

Obecnie studentka filologii angielskiej specjalizacja nauczycielska na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Pracę z dziećmi jako nauczyciel rozpoczęła w ubiegłym roku szkolnym w szkole językowej Neo School w Myślenicach. Język angielski doskonaliła przez kilka lat uczęszczając na zajęcia dodatkowe, od tego czasu czynnie poszerza swoją wiedzę i nabywa doświadczenia. Jej zainteresowania to malarstwo i rysunek, film i gry komputerowe.

O nauczaniu:

Już od najmłodszych lat interesowałam się językiem angielskim. Związane to było z moim hobby, gdzie bez znajomości języka nie mogłabym rozwijać moich pasji. Książki, filmy a także gry komputerowe w obcym języku sprawiły, że coraz bardziej zagłębiałam się w angielski. Już jako dziecko zawsze chciałam zostać nauczycielką, dlatego po szkole średniej zdecydowałam iść w kierunku czegoś, co będzie również moją pasją. Praca z dziećmi i młodzieżą jest dla mnie wspaniałym doświadczeniem, ponieważ mogę przekazać im wiedzę, dzięki której będą mogły podróżować i nabywać nowe znajomości na każdym kontynencie. To wspaniałe uczucie, gdy mogę pomóc innym poszerzać horyzonty .

Natalia

Agata Kowalska-Zahel

Absolwentka Filologii Germańskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, kierunek nauczycielski. Doświadczona nauczycielka języka niemieckiego w Liceum Ogólnokształcącym im.T.Kościuszki w Myślenicach, koordynatorka polsko-niemieckiej wymiany szkolnej, tłumacz przysięgły języka niemieckiego, od 2004 r. egzaminator, a następnie weryfikator Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie. Do pracy i zainteresowań podchodzi z pasją. Uwielbia wędrówki po górach i podróże, bliskie i dalekie. Najchętniej relaksuje się pielęgnując swój ogród lub bawiąc się ze zwierzakami, tańcząc albo słuchając muzyki. Zawsze w ruchu, nie zna pojęcia „nuda”.

O nauczaniu:

Lubię uczyć i lubię moich uczniów, co nie znaczy, że mają ze mną lekko. Z niecierpliwością poprawiam każdy sprawdzian, bo wysokie wyniki zawsze sprawiają mi radość. Wśród moich uczennic jest wiele nauczycielek, także germanistek. Moich uczniów staram się przekonać, że potrafią wiele, a niemiecki nie jest wcale taki trudny. Lubię różnorodność, dlatego pracuję z młodzieżą, osobami dorosłymi, a także maluchami. Bardzo cenię kontakty międzyludzkie, które nie byłyby możliwe bez znajomości języków. Od lat prowadzę wymianę z naszą szkołą partnerską- mówimy po niemiecku i angielsku, ale najważniejsze, że chcemy się poznać i rozmawiać.

Agata

Jenny Gillies 

Jenny jest native speakerem języka angielskiego z Wielkiej Brytanii, ale od 2003 roku mieszka i uczy angielskiego za granicą. Po uzyskaniu kwalifikacji CELTA w Cambridge Jenny przeniosła się do Hongkongu i rozpoczęła karierę TEFL, ucząc dzieci w wieku 3-14 lat. Przez kolejne lata Jenny mieszkała i uczyła w Kuala Lumpur, Szanghaju i Seulu, gdzie zdobyła dalsze doświadczenie w nauczaniu dzieci i dorosłych w różnych środowiskach edukacyjnych, a także zajmowała się zarządzaniem akademickim i szkoleniem nauczycieli. Mieszkając w Szanghaju, ukończyła Trinity College London Diploma w TESOL, zanim przeniosła się do Seulu i założyła rodzinę. Jenny zamieszkała teraz w Krakowie z mężem i synem.

O nauczaniu:

Do nauczania przyciągnęła mnie miłość do poznawania nowych ludzi, a moją pasją jest pomaganie wszystkim moim uczniom w osiąganiu ich celów w nauce języków. Jestem zwolennikiem metody Communicative Language Teaching i wierzę, że umożliwianie moim uczniom skutecznego porozumiewania się w języku angielskim jest moją kluczową rolą. W mojej klasie oznacza to znajdowanie tematów i zajęć, którymi uczniowie są zainteresowani i które im się podobają, tak aby nauka była interaktywna i przyjemna. Teraz, kiedy jestem rodzicem, mogę wnieść nową świadomość do nauczania i motywowania dzieci. W wolnym czasie lubię czytać, piec, ćwiczyć jogę i spędzać czas z rodziną.

Jenny

Jakub Ochociński 

Kuba urodził się w Polsce, od ósmego roku życia mieszka w Anglii, ukończył antropologię na Uniwersytecie Londyńskim (SOAS).
Ucząc się angielskiego od zera, w angielskiej podstawówce, zdobył poziom native speakera. Proces edukacji oraz konieczność komunikowania się w życiu codziennym pomimo bariery językowej wpłynął na zainteresowanie językiem angielskim oraz możliwością jego nauczania. Traktuje język nie tylko jako sposób komunikowania się, ale również jako cechę kulturowa.
Zakres jego zainteresowań oraz aktywności oscylują pomiędzy kulturą, sztuką współczesną, literaturą. Jego pasją jest uprawianie sportu (pływanie w zimnej wodzie, bieganie) oraz gotowanie.

O nauczaniu:

Znajomość języka obcego „otwiera drzwi na świat”, na inne kultury. Nauczanie rozumiem jako towarzyszenie w procesie pozyskiwania umiejętności umożliwiających osiągnięcie sukcesów zarówno zawodowych, jak i osobistych. Istotną wartością nauczania języka obcego jest również pomaganie w realizacji marzeń związanych z podróżowaniem i zdobywaniem nowych znajomości i przyjaźni.

Kuba