Nasza szkoła zatrudnia kadrę, która spełni wszelkie twoje oczekiwania. W zależności od poziomu kompetencji językowych do twojej dyspozycji pozostają zarówno lektorzy Polacy, jak i native speakerzy — wszyscy doświadczeni, życzliwi i legitymujący się dyplomem wyższych uczelni oraz stosownymi międzynarodowymi certyfikatami uprawniającymi do nauczania języków.

Marc Labranche

CoffeeCupUrodzony w Kanadzie Marc Labranche to angielski native speaker, który posiada ukończone dwa fakultety na Uniwersytecie w Ottawie – jeden z literatury angielskiej, drugi z lingwistyki. Marc zaczął nauczać języka angielskiego w 1997 roku w Budapeszcie na Węgrzech. Następnie w 2000 roku wyjechał do Polski, aby uczyć w Progress Language Center w Warszawie. W 2002 roku przeniósł się do Krakowa, gdzie nauczał w Studium Doskonalenia Językowego na Uniwersytecie Jagiellońskim aż do 2008 roku. Kolejnym przystankiem okazały się Myślenice – miejsce najbliższe jego rodzinie – gdzie Marc uczył w  McGregor Language Schools, by awansować na stanowisko Dyrektora Metodycznego. W tym samym roku Marc podjął nowe wyzwanie – zostawił bezpieczną pracę w McGregor i otworzył własny biznes w pobliskich Dobczycach – Szkołę Językową Doorway.

O nauczaniu:

Przez lata pytałem setki swoich uczniów o to, kto jest lub był ich ulubionym nauczycielem i dlaczego cenili właśnie tę osobę. W odpowiedzi słyszałem, że uczniowie najbardziej cenią tych nauczycieli, którzy są rygorystyczni i wymagający. Bardzo mnie to zaskoczyło, gdyż wyobrażałem sobie, że uczniowie chcą nauczycieli, którzy są zabawni i interesujący. Teraz natomiast wiem, że uczniowie przychodzą na zajęcia dlatego, że chcą być wciąż lepsi, a to potrafi uczynić jedynie wymagający i trzymający rygor nauczyciel. Wziąłem sobie te uwagi do serca i zawsze staram się przyciskać swoich uczniów tak, aby zrobili więcej niż oni sami myślą, że mogą zrobić oraz w taki sposób, żeby osiągnęli wyniki lepsze niż sobie wyobrażają. Oczywiście to, że ktoś jest rygorystyczny i wymagający nie znaczy, że nie może być zabawny i interesujący!

Marc

Magdalena Gajowska-Labranche

20150719_155957Absolwentka filologii rosyjskiej i niemieckiej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, przez wszystkie lata studiów nagradzana stypendium naukowym dla najlepszych studentów. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując jako nauczyciel w placówkach państwowych (Gimnazjum w Wiśniowej i Lipniku, ZSTE w Myślenicach) oraz w jednej ze szkół językowych w Myślenicach. Bycie żoną native speakera umożliwiło jej kontakt z naturalnym językiem angielskim, praktykowanie i doskonalenie go przez ponad 15 lat codziennie. Magda interesuje się aranżacją wnętrz i architekturą. Lubi czytać książki, ćwiczyć jogę oraz chodzić na koncerty, swój wolny czas spędza jednak głównie ze swoimi dziećmi.

O nauczaniu:

Języki obce były moją pasją od zawsze i już od najmłodszych lat wiedziałam, że to właśnie z nimi chcę związać swoją przyszłość zawodową. Uwielbiam pracę z dziećmi. Wierzę, że moją rolą jest nie tylko przekazywanie im wiedzy, ale również budowanie w nich pozytywnego podejścia do nauki i wiary we własne możliwości. Nie lubię nudy i powtarzalności, dlatego ciągle poszukuję nowych pomysłów na kreatywne ćwiczenia językowe i dbam o to, aby moje lekcje były dynamiczne, ciekawe i różnorodne, a nauka kojarzyła się dzieciom z dobrą zabawą. Największą satysfakcję dają mi te momenty, kiedy uczniowie są zaskoczeni, że lekcja już dobiega końca.

Magda

Monika Pitek

11259725_681282945304797_1518104386_oAbsolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Zakopanem na kierunku język angielski. Podnosiła swoje kwalifikacje zawodowe na studiach magisterskich z filologii angielskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Z najstarszą uczelnią w Polsce związana jest jej druga pasja, czyli język polski. To właśnie na UJ-cie uzyskała tytuł magistra filologii polskiej i kontynuuje studia doktoranckie. Swoją przygodę z językiem angielskim rozpoczęła kilkanaście lat temu jako uczestniczka dodatkowych zajęć. Obecnie stoi po drugiej stronie nauczycielskiego biurka i dzieli się posiadaną wiedzą i doświadczeniami z innymi. W wolnym czasie Monika lubi słuchać muzyki oraz czytać książki w języku polskim i angielskim. Stara się również spędzać czas aktywnie pracując w ogrodzie.

O nauczaniu:

Moją pasją zawsze była nauka. W nauczaniu innych staram się wykorzystywać wiedzę metodyczną zdobytą na studiach oraz własne doświadczenia uczestnika różnorodnych zajęć z języka obcego. Nauczanie jest dla mnie procesem, w którym nauczyciel pełni rolę przewodnika pokazującego, w jaki sposób efektywnie korzystać z różnych źródeł informacji. Nauczyciel to nie tylko osoba, która przekazuje wiedzę, czuwa nad odpowiednim przebiegiem zajęć, przygotowuje dodatkowe materiały, ale także wdraża do samokształcenia. Umiejętność ta jak i świadomość ciągłego aktualizowania swojej wiedzy są według mnie podstawowymi elementami procesu nauczania.

Monika

Natalia Śmigla

Absolwentka filologii angielskiej specjalizacja nauczycielska na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Pracę z dziećmi jako nauczyciel rozpoczęła w 2017 r. w szkole językowej Neo School w Myślenicach, natomiast od 2018 r. zasiliła nasze szeregi i naucza w Doorway’u do dziś. Język angielski doskonaliła przez kilka lat uczęszczając na zajęcia dodatkowe, od tego czasu czynnie poszerza swoją wiedzę i nabywa doświadczenia. Jej zainteresowania to malarstwo i rysunek, film i gry komputerowe.

O nauczaniu:

Już od najmłodszych lat interesowałam się językiem angielskim. Związane to było z moim hobby, gdzie bez znajomości języka nie mogłabym rozwijać moich pasji. Książki, filmy, a także gry komputerowe w obcym języku sprawiły, że coraz bardziej zagłębiałam się w angielski. Już jako dziecko zawsze chciałam zostać nauczycielką, dlatego po szkole średniej zdecydowałam iść w kierunku czegoś, co będzie również moją pasją. Praca z dziećmi i młodzieżą jest dla mnie wspaniałym doświadczeniem, ponieważ mogę przekazać im wiedzę, dzięki której będą mogły podróżować i nabywać nowe znajomości na każdym kontynencie. To wspaniałe uczucie, gdy mogę pomóc innym poszerzać horyzonty.

Natalia

Anna Kubicka

Absolwentka biologii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studiów podyplomowych : edukacji dla bezpieczeństwa i oligofrenopedagogiki, języka angielskiego w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Ukończyła kurs języka angielskiego na poziomie B2. Posiada certyfikat znajomości języka angielskiego Cambridge English Level 1 Certificate in ESOL International. W wolnym czasie chętnie czyta książki i słucha muzyki.

O nauczaniu:

Połączenie obu moich pasji: języka angielskiego oraz pracy z dziećmi jest dla mnie wspaniałym
doświadczeniem, ale i sporym wyzwaniem. Praca pedagoga wymaga pełnego zaangażowania,
ciągłego poszukiwania nowych metod i form pracy, tak aby zainteresować uczniów, rozbudzić ich
ciekawość w zdobywaniu nowych wiadomości i umiejętności. Mam nadzieję, że nauka języka
angielskiego będzie dla dzieci wspaniałą przygodą, którą zapamiętają na całe życie.

Anna

Aleksandra Rylewicz

Absolwentka Krakowskiej Akademii Sztuk Pięknych na wydziale grafiki, autorka animacji “Zeszyt” prezentowanej na Międzynarodowym Festiwalu Filmów Dokumentalnych i Animowanych w Lipsku. Pracowała przy produkcji bajki animowanej “Przytul Mnie”, jednak odkryła, że od pracy przy komputerze bardziej ceni sobie pracę z dziećmi. Lubi uczyć angielskiego i prowadzić zajęcia plastyczne. Posiada przygotowanie pedagogiczne do nauczania języka obcego, ma też doświadczenie w opiekowaniu się najmłodszymi zdobyte w pracy w przedszkolu. W swoim wolnym czasie wsiada na rower z sakwami i biwakuje w leśnej głuszy. Marzy, by w przyszłości napisać i zilustrować własne opowiadanie dla dzieci.

O nauczaniu:

Cieszy mnie widok dzieci pochłoniętych swoim zajęciem, dlatego dążę do tego, aby nauka miała w dużej mierze formę angażującej zabawy. Z dziećmi łączy mnie to, że sama szybko się nudzę, więc w pracy chętnie daję upust swojej kreatywności.

Ola

Luke Cassanell

Luke jest native speakerem pochodzącym z Yorkshire w Anglii. Swoją karierę rozpoczął w bankowości inwestycyjnej w Londynie, Hong Kongu i Singapurze, w 2008 r. postanowił jednak zmienić ścieżkę zawodową, aby realizować swoją wieloletnią pasję nauczania. Uzyskawszy kwalifikację Cambridge CELTA, a ostatnio tytuł magistra w nauczaniu języka angielskiego jako języka obcego, głęboko wierzy, że aby być skutecznym nauczycielem, trzeba nieustannie poszerzać wiedzę i zdobywać dodatkowe umiejętności. Luke rozpoczął pracę w szkolnictwie w 2008 roku w prywatnej akademii w północnej Grecji. Od tego czasu nauczał języka angielskiego w różnych krajach, takich jak: Hiszpania, Włochy, Chiny, Irak i Wielka Brytania.

O nauczaniu:

Miałem szczęście, że zdobyłem doświadczenie w nauczaniu uczniów w każdym wieku i o różnych umiejętnościach i że mam solidne przygotowanie do egzaminów Cambridge, Trinity College London, IELTS i TOEFL- od najmłodszych uczniów do poziomu C2 Proficiency. Szczególnie podobają mi się zajęcia przygotowujące do egzaminów, ponieważ wydobywają z uczniów to, co najlepsze pod względem pracowitości, energii i entuzjazmu. W wolnym czasie uwielbiam czytać o historii i polityce i staram się być na bieżąco z wszystkimi wydarzeniami. Lubię wędrówki i aktywności na świeżym powietrzu, a także jestem zagorzałym fanem boksu i piłki nożnej. Szczególnie nie mogę się doczekać Mistrzostw Świata 2022.

Luke