Nasza szkoła zatrudnia kadrę, która spełni wszelkie twoje oczekiwania. W zależności od poziomu kompetencji językowych do twojej dyspozycji pozostają zarówno lektorzy Polacy, jak i native speakerzy — wszyscy doświadczeni, życzliwi i legitymujący się dyplomem wyższych uczelni oraz stosownymi międzynarodowymi certyfikatami uprawniającymi do nauczania języków.

 

Marc Labranche

CoffeeCupUrodzony w Kanadzie Marc Labranche to angielski native speaker, który posiada ukończone dwa fakultety na Uniwersytecie w Ottawie – jeden z literatury angielskiej, drugi z lingwistyki. Marc zaczął nauczać języka angielskiego w 1997 roku w Budapeszcie na Węgrzech. Następnie w 2000 roku wyjechał do Polski, aby uczyć w Progress Language Center w Warszawie. W 2002 roku przeniósł się do Krakowa, gdzie nauczał w Studium Doskonalenia Językowego na Uniwersytecie Jagiellońskim aż do 2008 roku. Kolejnym przystankiem okazały się Myślenice – miejsce najbliższe jego rodzinie – gdzie Marc uczył w  McGregor Language Schools, by awansować na stanowisko Dyrektora Metodycznego. W tym samym roku Marc podjął nowe wyzwanie – zostawił bezpieczną pracę w McGregor i otworzył własny biznes w pobliskich Dobczycach – Szkołę Językową Doorway.

O nauczaniu:

Przez lata pytałem setki swoich uczniów o to, kto jest lub był ich ulubionym nauczycielem i dlaczego cenili właśnie tę osobę. W odpowiedzi słyszałem, że uczniowie najbardziej cenią tych nauczycieli, którzy są rygorystyczni i wymagający. Bardzo mnie to zaskoczyło, gdyż wyobrażałem sobie, że uczniowie chcą nauczycieli, którzy są zabawni i interesujący. Teraz natomiast wiem, że uczniowie przychodzą na zajęcia dlatego, że chcą być wciąż lepsi, a to potrafi uczynić jedynie wymagający i trzymający rygor nauczyciel. Wziąłem sobie te uwagi do serca i zawsze staram się przyciskać swoich uczniów tak, aby zrobili więcej niż oni sami myślą, że mogą zrobić oraz w taki sposób, żeby osiągnęli wyniki lepsze niż sobie wyobrażają. Oczywiście to, że ktoś jest rygorystyczny i wymagający nie znaczy, że nie może być zabawny i interesujący!

Marc

 

Magdalena Gajowska-Labranche

20150719_155957Absolwentka filologii rosyjskiej i niemieckiej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Doświadczenie zawodowe zdobyła pracując równocześnie jako nauczyciel w Gimnazjum w Wiśniowej i Lipniku oraz w Liceum Ogólnokształcącym dla dorosłych w Wiśniowej, a następnie w ZSTE w Myślenicach oraz w jednej ze szkół językowych w Myślenicach. Bycie żoną native speakera umożliwiło jej kontakt z naturalnym językiem angielskim, praktykowanie i doskonalenie go przez ponad 10 lat codziennie. Magda interesuje się aranżacją wnętrz i architekturą. Uwielbia koncerty, szczególnie rockowe. Swój wolny czas spędza jednak głównie ze swoimi dziećmi.

O nauczaniu:

Języki obce były moją pasją od zawsze i już od najmłodszych lat wiedziałam, że to właśnie z nimi chcę związać swoją przyszłość zawodową. Uwielbiam pracę z dziećmi. Sama jestem mamą trójki cudownych maluchów, to one są dla mnie największą inspiracją do pracy i to one pokazują mi, co w nauczaniu najmłodszych jest najważniejsze – dobra zabawa, motywacja i zaangażowanie. I tej zasady trzymam się ucząc dzieci w szkole.

Magda

 

Monika Pitek

11259725_681282945304797_1518104386_oAbsolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Zakopanem na kierunku język angielski. Podnosiła swoje kwalifikacje zawodowe na studiach magisterskich z filologii angielskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Z najstarszą uczelnią w Polsce związana jest jej druga pasja, czyli język polski. To właśnie na UJ-cie uzyskała tytuł magistra filologii polskiej i kontynuuje studia doktoranckie. Swoją przygodę z językiem angielskim rozpoczęła kilkanaście lat temu jako uczestniczka dodatkowych zajęć. Obecnie stoi po drugiej stronie nauczycielskiego biurka i dzieli się posiadaną wiedzą i doświadczeniami z innymi. W wolnym czasie Monika lubi słuchać muzyki oraz czytać książki w języku polskim i angielskim. Stara się również spędzać czas aktywnie pracując w ogrodzie.

O nauczaniu:

Moją pasją zawsze była nauka. W nauczaniu innych staram się wykorzystywać wiedzę metodyczną zdobytą na studiach oraz własne doświadczenia uczestnika różnorodnych zajęć z języka obcego. Nauczanie jest dla mnie procesem, w którym nauczyciel pełni rolę przewodnika pokazującego, w jaki sposób efektywnie korzystać z różnych źródeł informacji. Nauczyciel to nie tylko osoba, która przekazuje wiedzę, czuwa nad odpowiednim przebiegiem zajęć, przygotowuje dodatkowe materiały, ale także wdraża do samokształcenia. Umiejętność ta jak i świadomość ciągłego aktualizowania swojej wiedzy są według mnie podstawowymi elementami procesu nauczania.

Monika

 

Paulina Włódyka

paulinaAbsolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Specjalizuje się w kwestiach związanych z metodyką nauczania języków obcych. Pracę nauczyciela języka angielskiego rozpoczęła w 2009 roku nauczając w Zespole Szkół Techniczno Ekonomicznych im. M. Reja w Myślenicach, następnie podjęła pracę w Szkole Podstawowej oraz w Przedszkolu w Krzywaczce, gdzie podopiecznymi były dzieci w wieku 3 – 12 lat. Obecnie oprócz Szkoły Językowej Doorway pracuje także w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej w Krakowie oraz w Szkole Policealnej Integracyjnej Masażu Leczniczego, gdzie naucza języka angielskiego zawodowego na kierunkach o charakterze medycznym. W wolnym czasie poświęca się filmowi, wczytuje się w artykuły psychologiczne oraz spędza godziny na CNN oraz BBC.

O nauczaniu:

Interesuję się odmianami języka angielskiego, w szczególności zaś w zakresie fonologii – zarówno angielskiej jak i polskiej. Kiedy zaczęłam swoją przygodę z nauczaniem języka angielskiego, zauważyłam, jak różny może być poziom uczniów w zakresie wymowy. Dla jednych fonetyka nie stanowi żadnego problemu, gdyż w sposób sukcesywny przyswajają ją podczas uczenia się języka, natomiast dla innych różnica w pisowni oraz wymowie stanowi barierę, która hamuje ich entuzjazm. Prawda jest taka, że native speakerzy kochają różnorodność akcentów widoczną wśród obcokrajowców, gdyż dzięki temu można łatwo rozpoznać ich pochodzenie. Widać więc zatem, iż zjawisko to może być niekiedy interesujące!

Paulina

 

Agata Kowalska-Zahel

Absolwentka Filologii Germańskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, kierunek nauczycielski. Doświadczona nauczycielka języka niemieckiego w Liceum Ogólnokształcącym im.T.Kościuszki w Myślenicach, koordynatorka polsko-niemieckiej wymiany szkolnej, tłumacz przysięgły języka niemieckiego, od 2004 r. egzaminator, a następnie weryfikator Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie. Do pracy i zainteresowań podchodzi z pasją. Uwielbia wędrówki po górach i podróże, bliskie i dalekie. Najchętniej relaksuje się pielęgnując swój ogród lub bawiąc się ze zwierzakami, tańcząc albo słuchając muzyki. Zawsze w ruchu, nie zna pojęcia „nuda”.

O nauczaniu:

Lubię uczyć i lubię moich uczniów, co nie znaczy, że mają ze mną lekko. Z niecierpliwością poprawiam każdy sprawdzian, bo wysokie wyniki zawsze sprawiają mi radość. Wśród moich uczennic jest wiele nauczycielek, także germanistek. Moich uczniów staram się przekonać, że potrafią wiele, a niemiecki nie jest wcale taki trudny. Lubię różnorodność, dlatego pracuję z młodzieżą, osobami dorosłymi, a także maluchami. Bardzo cenię kontakty międzyludzkie, które nie byłyby możliwe bez znajomości języków. Od lat prowadzę wymianę z naszą szkołą partnerską- mówimy po niemiecku i angielsku, ale najważniejsze, że chcemy się poznać i rozmawiać.

Agata


Kathleen Rothwell 

Kathleen urodziła się i wychowała w Manchesterze w Wielkiej Brytanii. Język angielski zawsze był jej wielką pasją, już od najmłodszych lat wiele czytała i pisała. Studiowała literaturę i historię na uniwersytecie w Hull, a następnie uzyskała podyplomowe kwalifikacje z języka angielskiego, a na koniec kwalifikacje nauczycielskie na uniwersytecie w Leeds. Mieszkała i pracowała w wielu miastach w Wielkiej Brytanii, a także we Włoszech i we Francji. Przez ostatnie 20 lat uczyła w różnych szkołach i na uczelniach wyższych. Przede wszystkim nauczała dorosłych, pomagając zarówno tym rodzimym, anglojęzycznym w doskonaleniu ich umiejętności językowych, jak i ucząc angielskiego obcokrajowców, którzy chcieli rozpocząć nowe życie w Wielkiej Brytanii.

O nauczaniu:

Uwielbiam język angielski, a moja pasja do języka napędza moje nauczanie. Jestem entuzjastycznym nauczycielem i mam wielkie poczucie sukcesu, kiedy moi uczniowie zdają sobie sprawę ze swojego potencjału. Wierzę, że edukacja jest kluczem do lepszych możliwości życiowych i zapewnia wspaniałą szansę poszerzenia umysłów i horyzontów. Uwielbiam także podróżować i poznawać różne kultury, więc mam szczęście, że moja wybrana kariera pozwala mi to zrobić! Podczas „wspaniałego” brytyjskiego lata lubię spędzać długie weekendy na mokrych i błotnistych polach z tysiącami innych ludzi, obserwując występy moich ulubionych zespołów i czując festiwalową atmosferę.

Kath


Rachel Murdolo 

Urodzona w Australii Rachel jest native speakerem języka angielskiego. Podczas studiów licencjackich na Uniwersytecie w Sydney koncentrowała się na teorii edukacji i ukończyła kurs CELTA w Melbourne. Rachel ma doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego – uczyła go w warsztatach kreatywnego pisania w Australii, online dla ludzi na całym świecie oraz jako wolontariuszka w The Workshop w Belgradzie w Serbii. Rachel pracowała również jako fotograf i edytor zdjęć dla gazet i czasopism w Australii. Uwielbia podróżować i nie może się zdecydować, gdzie zamieszkać.

O nauczaniu:

Uwielbiam znajdować najlepsze sposoby nauczania, zachęcając moich uczniów do używania języka angielskiego w zabawny i kreatywny sposób. Możliwość dostosowania zajęć do potrzeb innych, aby mieć pewność, że uczą się oni skutecznie, a następnie obserwowanie, jak poszerzają oni swoją wiedzę i jak rozwijają pewność siebie, jest moim ulubionym aspektem w nauczaniu. Współpraca jest bardzo ważna w mojej praktyce nauczycielskiej i uważam, że ma ona kluczowe znaczenie dla powodzenia zajęć językowych.

Rachel

 

Natalia Śmigla

Obecnie studentka filologii angielskiej specjalizacja nauczycielska na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN w Krakowie. Pracę z dziećmi jako nauczyciel rozpoczęła w ubiegłym roku szkolnym w szkole językowej Neo School w Myślenicach. Język angielski doskonaliła przez kilka lat uczęszczając na zajęcia dodatkowe, od tego czasu czynnie poszerza swoją wiedzę i nabywa doświadczenia. Jej zainteresowania to malarstwo i rysunek, film i gry komputerowe.

O nauczaniu:

Już od najmłodszych lat interesowałam się językiem angielskim. Związane to było z moim hobby, gdzie bez znajomości języka nie mogłabym rozwijać moich pasji. Książki, filmy a także gry komputerowe w obcym języku sprawiły, że coraz bardziej zagłębiałam się w angielski. Już jako dziecko zawsze chciałam zostać nauczycielką, dlatego po szkole średniej zdecydowałam iść w kierunku czegoś, co będzie również moją pasją. Praca z dziećmi i młodzieżą jest dla mnie wspaniałym doświadczeniem, ponieważ mogę przekazać im wiedzę, dzięki której będą mogły podróżować i nabywać nowe znajomości na każdym kontynencie. To wspaniałe uczucie, gdy mogę pomóc innym poszerzać horyzonty .

Natalia